Comunicat cobrament rebuts setembre 2016
Benvolguts i benvolgudes,
Amb motiu del procés d’integració de les entitats bancàries BBVA i Catalunya Banc, (aquesta última entitat és amb la que venim operant des de l’inici de l’activitat); s’ha produït una incidència informàtica, en el procés de càrrec del rebuts de les quotes d’abonament mensual i de les quotes dels abonats matriculats en activitats físiques corresponent al mes de setembre 2016.
El fitxers han estat processats i rebutjats per la nova entitat bancària, el mateix dia; però internament sí es van ser carregats als comptes bancaris dels usuaris.
Amb total desconeixement d’aquest error intern telemàtic, d’altra banda inexplicable, es procedeix a data 23 de setembre a processar de nou els fitxers de domiciliació rebutjats. Produint-se doncs la duplicitat de cobraments als usuaris.
Un cop processades les ordres de domiciliació, retrocedir-les resulta impossible.
Per tot això, es comunica que durant el mes d’octubre 2016 no es domiciliarà cap rebut als abonats afectats, quedant compensades les quotes pagades de més durant el mes de setembre. Només procedirà al cobrament mitjançant domiciliació bancària, durant el proper mes d’octubre 2016, de les quotes dels abonats donats d’alta durant la última campanya promocional, i si correspon.
La direcció del Complex Esportiu Municipal Can Xaubet us demanem totes les disculpes pels problemes ocasionats, d’altra banda, aliens a la nostra administració i a l’Ajuntament de Pineda de Mar.
Quedem a la seva disposició per resoldre qualsevol dubte.
Complex Esportiu Municipal Can Xaubet
Ajuntament de Pineda de Mar
Els comentaris estàn tancats.